خرید و قیمت دیسک و صفحه کلاچ پراید - یدک یار

لیست قطعات خودرو

کد محصول: 3531054
قطعه اورجینال
کیت کلاچ پراید
کد محصول: 3625712

محصولات یافت شده:

دیسک و صفحه پرایدبه عنوان یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی این خودرو شناخته میشود. از طرفی این قطعه بصورت مستقیم بروی شتاب، قدرت، نرمی خودرو تاثیر دارد، لذا انتخاب دیسک و صفحه مرغوب و با کیفیت میتواند تجربه رانندگی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد. در زمان نیاز به تعویض دیسک و صفحه پراید باید دقت داشته باشید که معمولا بلبرینگ کلاچ نیز نیاز به تعویض دارد. به همین دلیل معمولا این قطعه بصورت کیت کلاچ (clutch kit) بفروش میرسد. گفتنی است کیت کلاچ پراید شامل دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ است، لذا نیازی به تهیه بلبرینگ کلاچ بصورت جداگانه نیستید. در صورت تمایل میتوانید مقاله دیسک و صفحه کلاچ چیست؟ را مطالعه کنید تا در مورد این قطعه اطلاعات کاملی را داشته باشید.

خرید دیسک و صفحه پراید

در زمانخرید دیسک و صفحه پرایدبه این نکته توجه داشته باشید که دیسک و صفحه تمامی مدل های پراید یکی بوده و با هم تفاوتی ندارند. در این بین یک استثنا در مورد پراید وانت یا 151 وجود دارد، برای برخی از این مدل پراید، دیسک و صفحه بزرگتر و متفاوتی استفاده شده.
نکته قابل توجه بعدی، خرید دیسک و صفحه با کیفیت و مرغوب برای پراید است. باید توجه داشت که برند های زیادی در بازار لوازم یدکی وجود دارند که اقدام به عرضه این قطعه با کیفیت های مختلف برای پراید کرده اند. برای خرید دیسک و صفحه با کیفیت پراید باید به سطح کیفی این برند ها مسلط بود، در این بخش میتوانید تمامی برند های موجود برای دیسک و صفحه پراید را مقایسه و سپس سفارش خود را ثبت نمایید. پیشنهاد میکنیم قبل از اقدام به خرید این قطعه مقاله ی راهنما خرید دیسک و صفحه پراید را در بخش مجله یدک یار مطالعه کنید تا اطلاعات مورد نیاز قبل خرید این قطعه را داشته باشید.

قیمت دیسک و صفحه پراید

طبیعی است کهقیمت دیسک و صفحه پرایدبا کیفیت آن ارتباط مستقیم داشته باشد، در اینجا میتوانید قیمت دیسک و صفحه پراید را به تفکیک برند مشاهده نمایید. به این مهم توجه داشته باشید که تمامی محصولات زیر کیت کلاچ پراید بوده و شما قیمت دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ را بصورت یک مجموعه مشاهده میکنید. یدک یار تلاش دارد تا ارزان ترین قیمت دیسک و صفحه پراید را در هر برند به شما ارائه دهد.

برند اصلی دیسک و صفحه پراید چیست؟

از آنجایی که شرکت سایپا پراید را تولید و به بازار عرضه میکرد، باید گفت قطعه اصلی دیسک و صفحه پراید در بازار با برند سایپا یدک شناخته میشود. اما دقت داشته باشید که این قطعه توسط خود سایپا یدک تولید نشده و تولیدات شرکت های دیگر در بسته بندی سایپا یدک قرار دارد، لذا شما میتوانید پس از اطلاع از برند داخل بسته بندی، همان قطعه را با قیمت معمولا ارزانتر تحت برند تولید کننده اصلی تهیه نمایید. در این قسمتدیسک و صفحه اصلی پرایدبا برند سایپا یدک و سایر برند های معروف قرار دارد، میتوانید به راحتی پس از مقایسه قیمتی آنها اقدام به خرید نمایید. پیشنهاد میکنیم مقاله تشخیص اصالت قطعات سایپا را مطالعه کنید تا اطلاعات مورد نیاز برای تفکیک قطعه اصل از تقلبی را داشته باشید.

ضمانت اصالت دیسک و صفحه پراید

با توجه به این موضوع که برند های تقلبی دیسک و صفحه پراید در بازار فروش لوازم یدکی بسیار زیاد هستند، یدک یار با ارائه ضمانت اصالت دیسک و صفحه پراید بروی فاکتور خرید، این اطمینان را به شما خواهد داد که قطعه اصل بروی خودرو خود نصب میکنید. ضمانت اصالت یدک یار به این شکل است که، در صورت عدم تایید اصالت قطعه میتوانید دیسک و صفحه را بدون هیچ هزینه مرجوع و یا تعویض نمایید. سفارشات شما برای تهران 1 تا 3 ساعت و برای سایر استان ها پس از 24 تا 48 ساعت به دست شما خواهد رسید.

مشاوره خرید دیسک و صفحه پراید

جهت خرید دیسک و صفحه پراید با کیفیت و قیمت مناسب، نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی است که معمولا عموم مردم به آنها دسترسی ندارند. به عنوان مثال اکثریت از برند قطعه داخل بسته بندی سایپا یدک مطلع نیستند. از این رو فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی یدک یار خدمتی را مبنی بر مشاوره رایگان خرید دیسک و صفحه پراید به شما عزیزان ارائه میکند. شما میتوانید پس از تماس  با همکاران ما در بخش پشتیبانی با شماره 02191305060 از راهنمایی های متخصصین یدک یار برای خرید قطعه با کیفیت با بهترین قیمت استفاده کنید. متخصصین ما اطلاعات مورد نیاز برای خرید دیسک و صفحه پراید را بصورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار میدهند.

بررسی و یا خرید همه ی قطعات پراید در صفحه ی قیمت لوازم یدکی پراید در دسترس شما است.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید و قیمت دیسک و صفحه کلاچ پراید - یدک یار با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی