دیسک و صفحه کلاچ سمند

لیست قیمت و خرید دیسک و صفحه سمند برای تمامی مدلها در یدک یار

در این بخش به عرضه "دیسک و صفحه کلاچ سمند" برای تمامی مدل های این خودرو پرداخته شده. دیسک و صفحه سمند بخشی از سیستم انتقال قدرت این خودرو است که وظیفه انتقال نیرو از موتور به گیربکس را دارد. در واقع زمانی که ماشین به حرکت درمی‌آید، به کمک دنده، نیروی موتور بیشتر شده و به چرخ دنده‌ها انتقال پیدا می‌کند. دیسک و صفحه کلاچ (Clutch) این عمل انتقال نیرو را مدیریت می‌کند .کیت کلاچ سمند یکی از قطعات مصرفی این خودرو به شمار می‌رود، از این رو تعویض آن پس از مدتی الزامیست. تشخیص به موقع زمان تعویض دیسک و صفحه کلاچ بسیار اهمیت دارد چرا که در صورت عدم تعویض به موقع آن، نتیجه حاصل آسیب دیدن گیربکس سمند خواهد بود. در راستای بیشتر کردن عمر مفید دیسک و صفحه سمند رانندگی بهینه و درست بسیار تاثیر گذار است. همچنین یکی از تاثیرگذارترین المان‌ها در افزایش میزان کارکرد این قطعه، انتخاب کیفیت مناسبی از دیسک و صفحه کلاچ است. در این بخش شما می‌توانید تمامی برندهای دیسک و صفحه سمند را مشاهده کنید و به راحتی آن را سفارش دهید همچنین متخصصین یدک یار هر آنچه باید برای خرید دیسک و صفحه سمند بدانید را در ادامه در اختیار شما قرار داده اند.

اگر قصد دارید تا راجب دیسک و صفحه و علائم خرابی آن بیشتر بدانید، مقاله علائم خرابی دیسک و صفحه را در وبلاگ یدک یار مطالعه کنید.

در هنگام خرید دیسک و صفحه سمند به چه نکاتی دقت کنیم؟

همان طور که می‌دانید خودروی سمند در تیپ‌های متفاوتی در بازار خودرو عرضه شده است. متخصصین یدک یار تاکید دارند تا در زمان "خرید دیسک و صفحه سمند" به مدل خودرو خود دقت داشته باشید زیرا این قطعه در برخی مدل ها با مدل‌های دیگر تفاوت دارد. به عبارتی در این صفحه شما میتوانید دیسک و صفحه سمند EF7، XL، معمولی، را مشاهده نمایید. تنها کافیست برای خرید دیسک و صفحه سمند در این بخش تیپ درست خودرو خود را انتخاب کنید تا محصولات مناسب به شما نمایش داده شود.

در زمان خرید دیسک و صفحه سمند به این نکته توجه داشته باشید که این قطعه باید به صورت کیت کلاچ تعویض شود. لذا شما باید دیسک و صفحه سمند را به همراه بلبرینگ (کیت کلاچ سمند) خریداری کنید. برای خرید این قطعه به کیفیت محصول دقت ویژه داشته باشید زیرا ضعف و یا خرابی در این قطعه موجب می‌شود تا دنده‌های خودرو به راحتی جا نرفته و به مرور موجب آسیب دیدن گیربکس شود.

یکی از دغدغه‌های همیشگی مصرف کنندگان استفاده از قطعات یدکی باکیفیت و اصلی است. فقط استفاده از قطعات اصلی و معتبر می‌تواند سلامت ماشین و امنیت مصرف کنندگان را تامین نماید. دیسک و صفحه غیر استاندارد با عملکرد ناصحیح فشار مضاعف به ماشین شما وارد می‌کند که در طول زمان به گیربکس و موتور خودروی شما آسیب می‌رساند. تشخیص اصالت و استاندارد قطعه ملزم به داشتن تجربه و شناخت کافی از متریال به کار گرفته شده در تولید محصول است بنابراین همیشه قبل از خرید محصولات اصالت قطعه را بررسی نمایید. گفتنی است مزیت خرید دیسک و صفحه سمند از یدک یار ارائه ضمانت اصالت کتبی به روی فاکتور قطعه است.

برای خرید دیسک و صفحه سمند برند قطعه را نیز مدنظر قرار دهید. این قطعه توسط برندهایی مثل ایساکو، والئو، دایکن، عظام و ... در بازار فروش لوازم یدکی پخش و در اختیار مصرف ‌کننده قرار می‌گیرد. مشاورین یدک یار برای خرید دیسک و صفحه سمند پیشنهاد میکنند تا برند های با کیفیت و اصلی مثل والئو و دایکن را انتخاب نمایید این برند ها دیسک و صفحه نرم تر داشته و شتاب بیشتری را به خودرو شما میدهند.

بررسی قیمت دیسک و صفحه سمند

"قیمت دیسک و صفحه سمند" به برند تولید کننده محصول ارتباط مستقیم دارد. برند های موجود در این بخش برندهای شناخته شده در بازار فروش لوازم یدکی سمند است که در کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلفی عرضه شده‌اند. بدیهی است برندهای اصلی و مطرح این قطعه در مقایسه با برندهای ناشناخته از قیمت بالاتری برخوردارند. همان طور که عنوان شد این قطعه در مدل‌ توربو این خودرو با سایر مدل‌ها تفاوت دارد بنابراین نوع قطعه نیز در قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.

فروشگاه یدک یار در تلاش است تا بهترین قیمت دیسک و صفحه سمند را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهد. پیشنهاد می‌شود که حتما قبل از خرید دیسک و صفحه سمند، با مشاورین مجموعه یدک یار مشورت نمایید تا شما را در خرید خود راهنمایی نمایند.

در این بخش لیست کاملی از قیمت دیسک و صفحه سمند در برند های مختلف به شما ارائه شده تا شما بتوانید انتخاب بیشتری داشته باشید، تمامی قطعاتی که در این بخش مشاهده میکنید به تفکیک برند قیمت گذاری شده و پس از بررسی میتوانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. 

اگر تمایل دارید تا راجب خودرو سورن بیشتر بدانید، میتوانید مقاله بررسی سمند سورن را در وبلاگ یدک یار بررسی کنید.

مزایای خرید دیسک و صفحه سمند از یدک یار

مجموعه یدک یار با ارائه محصولات اصلی و اورجینال اقدام به فعالیت در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو نموده است. یدک یار دیسک و صفحه سمند را با ضمانت اصالت به مشتریان خود عرضه می‌کند.  ضمانت اصالت به این معنی است که چنانچه شما قطعه را دریافت نموده و متوجه شدید که از هر لحاظ جنس اصلی را دریافت نکردید و یا کالای شما مورد تأیید مکانیک شما نبود می‌توانید آن را تعویض یا مرجوع نمایید.

همچنین فروشگاه یدک یار سلامت فیزیکی کالا را تضمین می‌کند به همین منظور، اگر پس از دریافت دیسک و صفحه سمند کوچکترین مشکلی اعم از خرابی یا شکستگی در آن وجود داشته باشد ما آن قطعه را برای شما مرجوع یا تعویض خواهیم کرد.

بعد از ثبت سفارش دیسک و صفحه سمند، این محصول در مدت زمان 1 الی 3 ساعته در تهران و 24 الی 48 ساعته در سایر شهرها به شما تحویل داده خواهد شد.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره دیسک و صفحه کلاچ سمند با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی