خرید دیسک و صفحه کلاچ سمند

لیست قطعات خودرو

کد محصول: 7091375
کد محصول: 8635511
کد محصول: 6236359

محصولات یافت شده:

در زمان "خرید دیسک و صفحه کلاچ سمند" به مدل خودرو خود دقت داشته باشید چرا که "دیسک و صفحه سمند" با موتور 1800 متفاوت با مدل ef7 همین خودرو است. در این صفحه شما میتوانید "دیسک و صفحه کلاچ سمند" که مناسب برای این خودرو با موتور 1800 میباشد را مشاهده کنید. این قطعه توسط برند هایی مثل ایساکو، والئو، دایکن، عظام و ... در بازار فروش لوازم یدکی پخش و در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد. دیسک و صفحه کلاچ این خودرو بصورت کیت کلاچ (clutch) و به همراه بلبرینگ به فروش میرسد. ضعف و یا خرابی در این قطعه موجب میشود تا دنده های خودرو به راحتی جا نرفته و به مرور موجب آسیب دیدن گیربکس شود. "کیت کلاچ سمند" یکی از قطعات مصرفی این خودرو به شمار میرود، از این رو تعویض آن پس از مدتی الزامیست. تشخیص به موقع زمان تعویض دیسک و صفحه کلاچ بسیار اهمیت دارد چرا که در صورت عدم تعویض به موقع آن، نتیجه حاصل آسیب دیدن گیربکس سمند خواهد بود. در راستای بیشتر کردن عمر مفید دیسک و صفحه کلاچ سمند رانندگی بهینه و درست بسیار تاثیر گذارست. ناگفته نماند که یکی از تاثیرگذار ترین المان ها در افزایش میزان کارکرد این قطعه، انتخاب کیفیت مناسبی از دیسک و صفحه کلاچ سمند می باشد. شما همواره میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید کیت کلاچ مناسب برای سمند خود با مجموعه یدک یار تماس بگیرید تا همکاران ما بصورت تخصصی شما را در خرید کیت کلاچ سمند راهنمایی کنند. همچنین شما با خرید از مجموعه یدک یار ضمانت اصالت قطعه دریافت شده را نیز خواهید داشت. این ضمانت به این معناست که اگر قطعه ارسال شده اصل نبود و مورد تایید قرار نگرفت، شما میتوانید بدون هیچ هزینه کیت کلاچ سمند خود را مرجوع و یا تعویض کنید.
در این بخش به منظور راحتی شما عزیزان برای خرید دیسک و صفحه سمند تعبیه شده است. در این بخش شما میتوانید تمامی برند های دیسک و صفحه کلاچ برای سمند را مشاهده کنید و به راحتی آن را سفارش دهید. برند های موجود در این بخش برند های شناخته شده در بازار فروش لوازم یدکی است، در کیفیت ها و قیمت های مختلف. دیسک و صفحه کلاچ سمند پس از سفارش شما توسط متخصصین یدک یار بررسی و مورد تایید قرار گرفته سپس بسته بندی شده و برای شما در محل مورد نظرتان ارسال میگردد

با مطالعه مقاله دیسک و صفحه کلاچ چیست و چگونه کار میکند؟ در بخش مجله فروشگاه اینترنتی یدک یار میتوانید با نحوه عملکرد این قطعه بیشتر آشنا شوید.

برای بررسی کالاها و یا خرید سایر قطعات می توانید به صفحه ی قیمت لوازم یدکی سمند مراجعه نمایید. 

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید دیسک و صفحه کلاچ سمند با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی