خرید دیسک و صفحه کلاچ 206 تیپ 5

لیست قطعات خودرو

کد محصول: 1542660
قطعه اورجینال
کیت کلاچ پژو 206 تیپ 5
کد محصول: 5600327
قطعه اورجینال
کیت کلاچ پژو » 206 » تیپ 5

محصولات یافت شده:

در "خرید دیسک و صفحه کلاچ 206 تیپ 5" باید به سال تولید خودرو خود دقت داشته باشید. چرا که با توجه به تغییراتی که در گیربس 206 تیپ 5 مدل 1392 به بعد از طرف ایرانخودرو صورت گرفته است، "دیسک و صفحه تیپ 5" به بروی این مدل ها نصب نمیگردد. توجه داشته باشید در صورتی که خودرو 206 تیپ 5 و یا صندوق دار شما مدل 1392 به بعد باشد، دیسک و صفحه این خودرو با رانا یکی است. "دیسک و صفحه کلاچ 206 تیپ 5" تحت برند های متنوع و با کیفیت های متفاوت و بصورت کیت کلاچ (clutch) عرضه میشود. برند های بزرگ نظیر والئو، دایکن، پژو-سیتروئن (برند اصلی لوازم یدکی 206)، عظام، ایساکو و ... دیسک و صفحه تیپ 5 را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند. در بازار فروش لوازم یدکی "کیت کلاچ تیپ 5" که شامل دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ این خودرو هست بصورت یکجا و با یکدیگر عرضه میشود، به ندرت میتوانید دیسک یا صفحه را بصورت جداگانه خریداری نمایید. با در نظر گرفتن این امر که دیسک و صفحه 206 تیپ 5 قطعه مصرفی است، لذا نیاز به تعویض آن امری بدیهی است. عمر مفید این قطعه در قدم اول به نحوه رانندگی و سپس به کیفیت این قطعه بر میگردد. شما میتوانید همواره با مجموعه یدک یار برای دریافت مشاوره خرید رایگان تماس بگیرید تا متخصصین ما شما را در خرید بهترین برند دیسک و صفحه 206 تیپ 5 متناسب با بودجه مدنظر راهنمایی کنند. مجموعه یدک یار همواره تلاش در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود را داشته تا بتواند سطح رضایت شما عزیزان را هر روز بالاتر از روز قبل ببرد. در این راستا یدک یار ضمانت اصالت برند کیت کلاچ را برای شما فراهم کرده است. پس از خرید دیسک و صفحه کلاچ 206 تیپ 5، در صورتی قطعه دریافت شده با برند مورد نظر شما مقایرت داشته و یا اصالت آن از سوی شما به هر دلیل مورد تایید قرار نگیرد، در صورت خارج نشدن قطعه و جعبه از حالت اولیه شما میتوانید بدون پرداخت هزینه دیسک صفحه تیپ 5 سفارش داده شده را مرجوع و یا تعویض نمایید. شما میتوانید به کمک مقاله زمان تعویض دیسک و صفحه کلاچ زمان حدودی نیاز به تعویض این قطعه را در 206 تیپ 5 خود تخمین بزنید.
در این صفحه شما میتوانید اقدام به خرید دیسک و صفحه 206 با برند مورد نظر خود کنید. برند های موجود در فروشگاه لوازم یدکی یدک یار برند های معروف و شناخته شده بازار هستند.

همواره این امکان برای شما فراهم شده است تا با مطالعه مقاله دیسک و صفحه چیست؟ با این قطعه بیشتر آشنا شوید.

و در ادامه این مطالب، چنانچه علاقه به بررسی و یا خرید سایر قطعات این خودرو دارید، می توانید به صفحه ی خرید لوازم یدکی 206 تیپ 5 مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید دیسک و صفحه کلاچ 206 تیپ 5 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی