خرید و قیمت دیسک و صفحه کلاچ پژو 405 - یدک یار

لیست قطعات خودرو

کد محصول: 7545699

محصولات یافت شده:

"دیسک و صفحه 405" را میتوان یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی این خودرو دانست و با مشاهده نشانه هایی مثل افت شتاب، بد جا رفتن دنده و … نیاز به تعویض آن به وضوح حس میشود. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که در زمان نیاز به تعویض دیسک و صفحه پژو 405 نیاز به تعویض بلبرینگ کلاچ نیز دارد، به همین دلیل همواره دیسک و صفحه 405 بصورت کیت کلاچ (clutch kit) و به همراه بلبرینگ به فروش میرسد. میتوانید برای آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد این قطعه، مقاله دیسک و صفحه کلاچ چیست؟ را در بخش مجله یدک یار مطالعه نمایید.

خرید دیسک و صفحه پژو 405

"خرید دیسک و صفحه پژو 405" حساسیت های زیادی نداشته و تنها لازم است مدل 405 خود را بدانید. دیسک و صفحه 405 شناخته شده در بین عموم مردم دیسک و صفحه 405 GLX با موتور 1800 سی سی است. اما باید دانست که دیسک و صفحه 405 GLX با موتور 2000 سی سی قطعه ای متفاوت است. همینطور دیسک و صفحه 405 SLX با موتور TU5 نیز قطعه ای متفاوت از دو دیسک و صفحه قبلی است. شما میتوانید به راحتی پس از پیدا کردن قطعه مناسب خودرو خود اقدام به خرید دیسک و صفحه 405 کنید. تمامی مدل های دیسک و صفحه 405 در این بخش گردآوری شده است.
برای خرید دیسک و صفحه 405 با موتور 1800 شما علاوه بر دیسک و صفحه معمولی میتوانید کیت کلاچ پری دمپر یا تقویت شده نیز خریداری کنید. این قطعه در بین عموم جامعه به دیسک و صفحه زانتیایی معروف است. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت دیسک و صفحه پری دمپر و معمولی مقاله مرتبط در مجله را مطالعه کنید.
میتوانید با مطالعه مقاله راهنما خرید دیسک و صفحه 405 به تمامی نکات مورد نیاز برای خرید این قطعه اشراف کامل پیدا کنید.

قیمت دیسک و صفحه پژو 405

یدک یار تلاش دارد تا بهترین "قیمت دیسک و صفحه 405" را در هر برند به شما عزیزان ارائه کند. در این صفحه قیمت دیسک و صفحه پژو 405 به تفکیک برند درج شده. برند های مختلف این قطعه را تولید و در بازار لوازم یدکی پژو 405 عرضه میکنند و ما شاهد تفاوت قیمت قابل توجه در بین آنها هستیم. قیمت دیسک و صفحه 405 در برند های مختلف بصورت مستقیم با کیفیت قطعه تولید شده ارتباط دارد.

برند اصلی دیسک و صفحه 405 چیست؟

باید گفت مثل سایر خودرو های ایرانخودرو، "دیسک و صفحه اصلی 405" را با برند ایساکو میشناسند. شما میتوانید با مطالعه مقاله بررسی ایساکو در بخش مجله به راحتی با راه های تشخیص قطعات اصلی ایساکو آشنا شوید. نکته بسیار مهمی که باید در مورد دیسک و صفحه اصلی 405 با برند ایساکو متذکر شد، این است که قطعات ارائه شده توسط ایساکو تولید مستقیم این شرکت نیست، و ایساکو تنها کنترل کیفی بر تولیدات سایر کمپانی ها داشته و قطعات تایید شده را با برند خود به بازار عرضه میدارد. لذا ممکن است بتوانید قطعه ای با کیفیت تر از دیسک و صفحه ایساکو 405 در بازار پیدا کنید.

ضمانت اصالت دیسک و صفحه پژو 405

از آنجایی که دیسک و صفحه پژو 405 یکی از پر فروش ترین قطعات بازار لوازم یدکی کشور به شمار میرود، بدیهی است که سودجویان با فروش قطعه تقلبی تلاش دارند تا سود بیشتری را کسب کنند. از اینرو مجموعه یدک یار خدمتی با عنوان ضمانت اصالت دیسک و صفحه پژو 405 را به شما عزیزان ارائه میدهد. با این تضمین در صورتی که قطعه دریافت شده، از نظر اصالت مورد تایید شما قرار نگرفت میتوانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه قطعه را مرجوع و یا تعویض نمایید.

مشاوره خرید دیسک و صفحه پژو 405

همانطور که بالاتر گفته شد در کلاس های مختلف 405 از دیسک و صفحه کلاچ متفاوتی استفاده شده لذا خرید دیسک و صفحه مناسب خودرو خود بسیار حائز اهمیت است. از طرفی دیسک و صفحه پژو 405 در دو نوع معمولی و پری دمپر یا همان زانتیایی در بازار عرضه میشود. همچنین باید گفت تنوع برند دیسک و صفحه این خودرو در بازار لوازم یدکی 405 بسیار زیاد است و شما برای خرید قطعه با کیفیت حتما باید با برند ها و سطح کیفی آنها آشنایی کافی داشته باشید. به منظور سهولت بیشتر برای شما کاربران، مجموعه یدک یار خدمتی را با عنوان مشاوره رایگان خرید دیسک و صفحه 405 عرضه میکند. شما میتوانید پس از برقراری ارتباط با متخصصین ما بهترین و مناسب ترین محصول را متناسب با بودجه مدنظر خود خریداری نمایید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید و قیمت دیسک و صفحه کلاچ پژو 405 - یدک یار با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی