خرید دیسک و صفحه کلاچ EF7

هیچ محصولی یافت نشد

محصولات یافت شده:

این بخش طراحی شده است تا شما بتوانید تمامی برند هایدیسک و صفحه کلاچ EF7" را در یک صفحه به همراهقیمت دیسک و صفحه ef7" در کنار یکدیگر به آسانی بتوانید مقایسه کنید. همچنین شما میتوانید با اضافه کردن محصولات زیر به سبد خرید خود به راحتی اقدام بهخرید دیسک و صفحه سمند ef7" با برند مورد نظر خود کنید. گفتنی استدیسک و صفحه سمند ef7" یا همان سمند موتور ملی برای تمامی خودرو ها که با این موتور و گیربکس کار میکنند فارغ از مدل آنها مناسب است. این قطعه در بازار لوازم یدکی با برند های زیادی در  در اختیار مشتری قرار میگیرد، بدیهی است که کیفیت های این برند ها با یکدیگر متفاوت است. مجموعه یدکی یار با عنوان مشاوره رایگان خرید دیسک و صفحه سمند ef7 خدمتی به مشتریان خود ارائه میدهد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان بتوانید بهترین و با کیفیت ترین دیسک و صفحه را برای سمند EF7 خود خریداری کنید.
تمامی محصولات زیر دیسک و صفحه ef7 هستند که بصورت کیت کلاچ (مجموعه ای از دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ) ارائه میشود. لذا از آنجا که شما در زمان تعوبض دیسک و صفحه سمند EF7 باید بلبرینگ کلاچ را هم عوض کنید، با خرید محصولات زیر نیازی به تهیه بلبرینگ کلاچ بصورت جداگانه ندارید.
یکی از مهمترین مشکلاتی که معمولا خریداران دیسک و صفحه کلاچ (clutch) با آن برخورد میکنند، قطعات تقلبی و بی کیفیت است که در بسته بندی های برند های مختلف با عنوان دیسک و صفحه اصلی به خریدار فروخته میشود. از این رو یدک یار برای افزایش سطح رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه ضمانت اصالت برای دیسک و صفحه سمند ef7 با هر برند کرده است. شما میتوانید از محصولات زیر خریداری کنید و در صورتی که پس از تحویل به اصالت قطعه شک داشتید و یا فرد مورد اعتماد شما اصالت برند دیسک و صفحه را تایید نکرد این امکان فراهم شده تا به راحتی قطعه دریافتی را بدون پرداخت هزینه مرجوع و یا تعویض نمایید. در صورتی که هر گونه سوال در مورد برند و کیفیت دیسک و صفحه سمند ef7 داشتید میتوانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که به نحوه کارکرد دیسک و صفحه کلاچ سمند ef7 علاقه مندید میتوانید با مراجعه به بخش مجله یدک یار و مطالعه مقاله دیسک و صفحه کلاچ چیست و چگونه کار میکند؟ این اطلاعات را بصورت کامل کسب نمایید.

در ادامه نیز می توانید به صفحه ی قیمت لوازم یدکی سمند ef7 رفته و از قیمت های روز قطعات این خودرو با خبر شوید.

نمایش بیشتر

نظر خود را درباره خرید دیسک و صفحه کلاچ EF7 با ما درمیان بگذارید

انتشار نظر شما
کد پیامک شده را وارد نمایید
ثبت و تایید
مشاوره رایگان و سفارش تلفنی